Güncelleme Tarihi: 03 Nisan 2018

Gösterim: 4425

29.12.2017 Tarihli Öğretim Elemanı Kadrolarına Başvuru Formu (Arş.Gör., Öğr.Gör.)

Üniversitemiz Birimlerine öğretim elemanı alımına ilişkin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Akademik Kadro İlanları https://yoksis.yok.gov.tr/ilansayfa/ sayfasında duyurulan 29.12.2017 tarihli ilanlara başvuru için gerekli olan form dilekçe için TIKLAYINIZ.

AÇIKLAMALAR:

  1. Adaylar başvurularını Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığının http://pdb.bandirma.edu.tr internet sayfasında yayımlanan form dilekçe ve dilekçede istenen belgelerle birlikte yapmak zorundadır. (Farklı bir başvuru yöntemi kabul edilmeyecektir.)
  2. Onaylı ve/veya ıslak imzalı istenen belgelerde Fotokopi / Renkli Fotokopi belgeler kabul edilmemektedir.
  3. Belgelerde onaylayanın adı soyadı, unvanı, mühür, tarih olmalı, bu bilgiler ve mührün okunaklı olması gerekmektedir.
  4. İlan edilen kadrolardan yalnızca bir tanesine müracaat edebilirler. Birden fazla kadroya yapılan müracaatların hiçbiri dikkate alınmayacaktır.
  5. Belgelerin ilgili bir kamu kurumu tarafından (Aslı Gibidir) onaylanmış olması yeterlidir. Belgelerin aslı görülmek kaydıyla, başvuru yapılan Birimde de Aslı Gibidir onayı yapılabilir, noter onaylı olması (yabancı dilden tercüme edilen belgeler hariç) zorunlu değildir.
  6. “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca yüksek lisans belgelerinin tezli olup olmadığı belirtilmesi gerekli olup Tezli Yüksek Lisans olduğu belirtilmeyen belgelerde Yönetmelik hükümlerine göre değerlendirme yapılacaktır.
  7. e-Devlet Kapısı (www.turkiye.gov.tr)'ndan alınan sadece karekodlu mezuniyet belgesi (Yurtdışından alınan diplomaların onaylı denklik belgeleri eklenecektir.) ve öğrenci belgesi ile başvuru yapılabilecek olup söz konusu belgelerin doğruluğu başvuru yapılan Birimlerce sorgulanarak ön değerlendirme ve değerlendirme aşamalarında bu belgeler kullanılabilecektir. Ancak atanmaya hak kazanılması halinde bu belgelerin aslı veya onaylı sureti istenecek olup gerçeğe aykırı belge verenler hakkında yasal işlem yapılacaktır.
  8. Başvuru belgeleri iade edilmeyecektir.
  9. Başvurular ve sonuçlarla ilgili Üniversitemiz internet sayfasında yayınlanacak duyurular tebligat niteliğinde olup ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.
  10. İnternet aracılığı ile yapılacak başvurular, süresi içinde yapılmayan başvurular, imzasız başvurular ve eksik belgeli başvurular dikkate alınmayacaktır.
  11. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar başvuru yapılan Birime ulaşması gerekmektedir. (Yanlış Birime ve/veya adrese telim edilmesinden ve postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.)