Gösterim: 508
İletişim Fakültemiz Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
İletişim Fakültesi mezuniyet törenimiz büyük bir coşku ve yoğun katılımla gerçekleştirildi. Mehmet Akif Ersoy Konferans Salonu’nda İletişim Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Hatice Aydın’ın ev sahipliğinde düzenlenen törene; Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Alpaslan Serel ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreterimiz Faruk Küçük, akademik ve idari personelimiz, basın mensupları, öğrencilerimiz ve aileleri katılım sağladı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Üniversitemizin tanıtım filmi katılımcılarla buluşturuldu. Tanıtım filminin ardından İletişim Fakültesi öğrencilerimizin eğitim hayatları boyunca biriktirdikleri anılardan oluşan ve öğrencilerimiz tarafından hazırlanan video gösterimi gerçekleştirildi. Ardından İletişim Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Hatice Aydın tarafından açılış konuşması gerçekleştirildi. Konuşmasında mezun öğrencilerimizi tebrik eden Dekanımız Prof. Dr. Hatice Aydın, meslek yaşamlarında başarılar diledi. Selamlama konuşmalarını gerçekleştiren Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz ise öğrencilerimizi mezuniyetlerinden dolayı kutlayarak mezuniyetlerinin hayırlı olmasını temenni etti ve gelecekteki yaşamlarında başarılar diledi.
Protokol konuşmalarının ardından 2025-2026 eğitim-öğretim yılında fakültemizi birincilikle tamamlayan Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencimiz Elif Tıraş, mezuniyet kütüğüne plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Elif Tıraş, tüm mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmada bu anlamlı günde yaşadığı mutluluk ve gururu katılımcılarla paylaştı. Törende daha sonra fakülte genelinde dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Fakülte birincisi Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencisi Elif Tıraş’a başarı belgesi ve ödülü Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz tarafından, İletişim Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Hatice Aydın’ın eşliğinde verildi. Fakülte ve bölümlerinde dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri; Rektör Yardımcılarımız, Genel Sekreterimiz ile ilgili bölüm başkanları tarafından takdim edildi. Başarı belgesi ve ödül takdimlerinin ardından, bu anlamlı günün kalıcı bir hatıraya dönüşmesi amacıyla mezunlarımız adına gerçekleştirilen fidan bağışlarına ilişkin belgeler öğrencilerimize sunuldu. Daha sonra akademik ve idari personelimiz tarafından mezun öğrencilerimize mezuniyet anı belgeleri takdim edildi.
Belgelerini alan öğrencilerimiz ve aileleri büyük bir heyecan ve mutluluk yaşarken, mezuniyet coşkusu fotoğraf ve video çekimleriyle taçlandırıldı. Büyük bir coşkuyla gerçekleşen mezuniyet töreni, mezun öğrencilerimizin keplerini hep birlikte havaya fırlatmasıyla sona erdi. Bölümlerini başarıyla tamamlayarak meslek yaşamlarına adım atan tüm mezun öğrencilerimizi tebrik ediyor, hayatlarının yeni döneminde başarılar diliyoruz.