Gösterim: 929

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültemiz Mezuniyet Töreni Gerçekleşti

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi mezuniyet törenimiz Mehmet Akif Ersoy Spor Salonu’nda büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Abdullah Yeşil’in ev sahipliğinde düzenlenen törene; Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Alpaslan Serel, Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreterimiz Faruk Küçük, akademik ve idari personelimiz, öğrencilerimiz ve kıymetli aileleri katılım sağladı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Üniversitemizin tanıtım filmi katılımcılarla buluşturuldu. Ardından Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Abdullah Yeşil tarafından açılış konuşması gerçekleştirildi. Konuşmasında mezun öğrencilerimizi tebrik eden Dekanımız Prof. Dr. Abdullah Yeşil, meslek yaşamlarında başarılar diledi. Selamlama konuşmalarını gerçekleştiren Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz ise öğrencilerimizi mezuniyetlerinden dolayı kutlayarak gelecek yaşamlarında başarı ve mutluluk temennisinde bulundu.

Protokol konuşmalarının ardından 2025-2026 eğitim-öğretim yılında fakültemizi birincilikle tamamlayan Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü öğrencimiz Yağmur Şimşek, mezuniyet kütüğüne plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Yağmur Şimşek, tüm mezun öğrencilerimiz adına yaptığı konuşmada bu anlamlı günde yaşadığı mutluluk ve gururu katılımcılarla paylaştı. Törende daha sonra fakülte genelinde dereceye giren öğrencilerimize başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Fakülte birincisi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü öğrencimiz Yağmur Şimşek’e başarı belgesi ve ödülü Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz ve Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Abdullah Yeşil tarafından verildi. Fakülte ve bölümlerinde dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri; Rektör Yardımcılarımız, Dekan Yardımcılarımız ile ilgili bölüm başkanları tarafından takdim edildi. Başarı belgesi takdimlerinin ardından öğrencilerimiz, akademisyenlerimizle birlikte toplu hatıra fotoğrafı çektirdi. Öğrencilerimiz ve aileleri büyük bir heyecan ve mutluluk yaşarken, bu anlamlı anlar fotoğraf ve video çekimleriyle kayıt altına alındı.

Büyük bir coşkuyla gerçekleşen mezuniyet töreni, mezun öğrencilerimizin keplerini hep birlikte havaya fırlatmasıyla sona erdi. Bölümlerini başarıyla tamamlayarak meslek yaşamlarına adım atan tüm mezun öğrencilerimizi tebrik ediyor, hayatlarının yeni döneminde başarılar diliyoruz.