Güncelleme Tarihi: 18 Aralık 2024
Gösterim: 157
Üniversitemizde “Satın Alma Yönetimi ve Süreçleri Eğitimi” Düzenlendi
Dış Ticaret ve Lojistik Uygulama ve Araştırma Merkezimiz tarafından "Satın Alma Yönetimi ve Süreçleri Eğitimi" düzenlendi.
Yemmak Makine Satın Alma Müdürü Sayın Öner Topuz’un konuk olduğu etkinlikte satın alma süreçleri, tedarikçi seçme ve değerlendirme kriterleri, tedarikçi geliştirme yöntemleri, yurt içi satın alma yönetimi, satın alma yönetiminin işletme ve tedarik zincirindeki önemi konularında sektör uygulamalarını içeren bir eğitim gerçekleştirildi. Eğitim öğrencilerimizin satın alma süreçlerine dair sorularının cevaplanması ile devam etti.
İlgi ile takip edilen etkinlik, Dış Ticaret ve Lojistik Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi İlknur Tanrıverdi tarafından Öner Topuz'a teşekkür belgesinin takdim edilmesiyle son buldu.